Saturday, May 22, 2010

Mai beli...

Bismillahirrahmanirrahim...

Lame sudah rasenye saya tak post pape.. Jadi untuk kali ni, saya mulakan dengan perniagaan.. haha..

Bagi mereka yang membaca blog saya, sesiapa yg ingin membeli tudung bidang 60' made from egypt, boleh la tempah kat saya =)

Dan memandangkan tudung2 ni sangat limited, sila buat tempahan awal. Sape cepat, dia dapat.. hihi.. (^_^)


Macam mana pulak anda sume nak beli tudung2 ni?? Jangan risau.. Sila tinggalkan komen anda dlm blog saya dan saya akan menghubungi anda..

Penghantaran pos ke rumah anda juga free of charge.. Harga tudung ni RM 30 sahaja setiap satu. Murah kan..?? Jadi, tunggu ape lg.. mai beli..

8 comments:

  1. che ku nak antO.....?? leh caye kew nie.....?? musykil2......

    ReplyDelete
  2. ni dh kira baek hati le nk anto.. free of charge lg.. awat?? nk beli lg ke.. huhu

    ReplyDelete
  3. huhu... ana kna jimat utk next sem la ckgu... kalu ana beli ckgu bayar, nak... nak..... hiihiii

    ReplyDelete
  4. ok.. kt beli gne duit awk k..

    ReplyDelete
  5. slalu cm 2... alahai... nak tutup acc. fb ok tak...?

    ReplyDelete
  6. macam awk x knal kt.. haha.. nape ngn fb?

    ReplyDelete
  7. kenal sngt... 10 sen pun nak kira... alahai... hiihii... jgn maree...

    ReplyDelete
  8. mestila.. 10sen 2 kalau dikumpul, bole buat rumah batu tau!!!!!!!

    ReplyDelete